…dia syaratkan seorang cuma boleh beli 5 kg. Lagi pelik, setiap kali ada orang Cina datang nak beli, dia halau, “Sori-sori, gua tak jual pada Cina.” Dulu, kawan sekolah aku…

…buruk akan menyukarkan kita untuk dapat apa-apa pinjaman atau loan dari bank. Nak beli rumah tak lepas, nak buat apa-apa pun susah. Aduh, pening kepala! Namun, menurut kenyataan Menteri Perumahan…

…turun di peranti pintar (smart devices). Nak pilih broker pun macam beli barang juga, pilihlah yang anda berkenan dan sesuai dengan kemampuan dan yang paling memuaskan hati anda sebagai seorang…

…Jana duit dengan Cashback? Apa benda tu? Cashback? Duit? Siapa je yang taknak, kan? Tawaran Cashback ni banyak ditawarkan di platform beli belah atas talian untuk menarik minat pengguna….