…bahagian ‘Hire Purchase’ atau akaun ‘sewa beli’ dalam versi Bahasa melayu. Disini boleh semak baki pinjaman loan kereta masih berbaki berapa. Ha, senangkan? tak sampai 5minit pun! Pergi Ke Cawangan…

…Tengah kita sedang seronok habiskan duit yang tinggal kerak-kerak ada yang tak perasan isu lebih besar berlaku pada ekonomi. Diam tak diam, dah banyak kilang tutup. Berapa banyak francais…

tak kena ‘kacau’ ke? Mak nenek Pekida tak kacau ke? Pegawai Majlis tak terbalikkan meja dia ke? Jawabnya, TIDAKKK. Kenapa? Sebab pasar sebelah baru je nak buka, tapi dia dah…

…Jana duit dengan Cashback? Apa benda tu? Cashback? Duit? Siapa je yang taknak, kan? Tawaran Cashback ni banyak ditawarkan di platform beli belah atas talian untuk menarik minat pengguna….