…berkenaan melabur saham di Bursa Malaysia Cara Melabur saham di Bursa Malaysia Macam mana nak mula melabur ni? kena dail-dail telefon macam selalu kita tengok dekat tv tu ke? Ini…

…sepatutnya faham kontrak yang telah kita terima semasa setuju pasang perkhidmatan siaran TV berbayar ASTRO ini. ASTRO ni senang nak pasang tapi SUSAH nak batalkan langganan. Paling pening pulak bila…

…bila dia mula nak meniaga, PASAR PUN BELUM BUKA LAGI. Kekeke. (Burung yang paling awal keluar cari makan, dia paling banyak dapat cacing.) Satu tabiat tauke ni yang aku pelik,…

…Apa cara nak semak baki pinjaman kereta maybank ? Check online je boleh ke? Semak Baki Pinjaman Maybank ni sebenarnya senang je. Pada zaman serba canggih ni, banyak cara…