…buruk akan menyukarkan kita untuk dapat apa-apa pinjaman atau loan dari bank. Nak beli rumah tak lepas, nak buat apa-apa pun susah. Aduh, pening kepala! Namun, menurut kenyataan Menteri Perumahan…

…Bagaimana cara daftar MYBSN secara online? Bukan apa bila dah daftar MYBSN ni, boleh la semak baki akaun BSN online je… kan senang. Takda la susah nak kena pergi…

…Panduan dan tips menghalau cicak dari rumah ini saya dapat dari pembacaan di internet. Caranya amat mudah dan tidak memakan modal yang tinggi. Buat pengetahuan anda, cicak membawa…

…Apa Perlu Kita Buat Jika Ada Kematian Di Rumah? Baik tak kira siapa, jika ada kematian tiba-tiba dalam keluarga di rumah, jangan panik.. Sebab ramai antara ahli qariah yang…

…adalah bergantung pada nilai transaksi dalam dokumen. Kadar duti setem yang kita bayar untuk transaksi pembelian rumah tu adalah duti Ad Valorem. Mengapa perlu bayar duti setem? Seksyen 52(1) memperuntukkan…