…Tengah kita sedang seronok habiskan duit yang tinggal kerak-kerak ada yang tak perasan isu lebih besar berlaku pada ekonomi. Diam tak diam, dah banyak kilang tutup. Berapa banyak francais…

…korang terus ke platform jualan tersebut untuk membeli-belah. Kesimpulan Jana Duit dengan CashBack Banyak manfaat kalau kita gunakan Cashback ni sebenarnya. Tapi, tengok macam sikit je kan Cashback tu? Silap….

dah batalkan langganan ASTRO ni tiba-tiba masih jugak terima bil mintak bayaran bulan-bulan. Tak ke GILA namanya tu??? OK.. jangan la nak mengarut cete bab lain. Aku nak kongsi pada…