…Tengah kita sedang seronok habiskan duit yang tinggal kerak-kerak ada yang tak perasan isu lebih besar berlaku pada ekonomi. Diam tak diam, dah banyak kilang tutup. Berapa banyak francais…

…Jana duit dengan Cashback? Apa benda tu? Cashback? Duit? Siapa je yang taknak, kan? Tawaran Cashback ni banyak ditawarkan di platform beli belah atas talian untuk menarik minat pengguna….

dah batalkan langganan ASTRO ni tiba-tiba masih jugak terima bil mintak bayaran bulan-bulan. Tak ke GILA namanya tu??? OK.. jangan la nak mengarut cete bab lain. Aku nak kongsi pada…