…Dah ada UNIFI TV D) …..(Pandai-pandai la kau) ii. Bila Khidmat Pelanggan ASTRO bagi tawaran hebat? Antara Jawapan : A) nak batal jugak. B) tak bebaloi C) terima tawaran je…

…berkenaan melabur saham di Bursa Malaysia Cara Melabur saham di Bursa Malaysia Macam mana nak mula melabur ni? kena dail-dail telefon macam selalu kita tengok dekat tv tu ke? Ini…

…2nd tier. Mungkin dia ada sebab yang kuat, tak mahir berbahasa Inggeris misalnya, atau dia senang nak ingat wajah customer. Bergantung cara kau intepretasi isu ini. 2) “Ha, ni lah…