…Apa cara nak beli tiket flight murah ? boleh ke aku dapat beli tiket kapal terbang murah sekarang ni… Ada ke harga tiket flight RM12? macam tak pecaya la…

…lebih murah dari tiket yang anda beli lewat. Ini tidak, masa waktu puncak lah baru terhegeh-hegeh nak tempah atau book. Ha kan dah susah. Jadi, kalau dah ada perancangan, terus…

…untuk ke Shopback. 3. Tempah (Book) tiket bas, hotel secara atas talian Kalau korang nak tahu, korang juga boleh Cashback bila korang book hotel ataupun tiket. Carannya senang, untuk tempahan…