…Apa cara nak beli tiket flight murah ? boleh ke aku dapat beli tiket kapal terbang murah sekarang ni… Ada ke harga tiket flight RM12? macam tak pecaya la…

…RM800 dan ke atas Sumber: Imoney Petrol je? benda lain? Ada juga. contoh, kalau korang berbelanja menggunakan kad kredit barang runcit, beli-belah,untuk hiburan dan perbelanjaan makan dapatlah rebat 0.5 peratus….

…untuk berjimat; tiket flight dan beli awal, dah minta cuti siap-siap. tapi tiba-tiba harga hotel pula mahal. Aduh, spoil betul. Apa caranya nak tempah hotel termurah ni? Rancang Perjalanan Anda…