…company, pinjaman berlesen, kedai perabot, kedai motor) ■ Tempahan untuk kereta baru, kebanyakan refundable penuh x kira lulus atau tidak, kecuali kalau loan dah lulus tp pembeli batal, duit tempahan…

kereta sorong setiap hari. Dia pun tak buat UPSELL. “Kalau mahu beli apa saya jual, sila beli daripada ‘kaki-kaki’ saya.” Adakah dia sebabkan Harga Udang dimonopoli seluruh tempat berniaga? 3)…

…buruk akan menyukarkan kita untuk dapat apa-apa pinjaman atau loan dari bank. Nak beli rumah tak lepas, nak buat apa-apa pun susah. Aduh, pening kepala! Namun, menurut kenyataan Menteri Perumahan…

…Jana duit dengan Cashback? Apa benda tu? Cashback? Duit? Siapa je yang taknak, kan? Tawaran Cashback ni banyak ditawarkan di platform beli belah atas talian untuk menarik minat pengguna….

…Sri Dunia (Kel) Sdn Bhd –menawarkan 10% kepada semua benda yang dibeli dalam kedai, tidak termasuk barangan untuk borong sahaja. MRKB AGENCY – diskaun 10% untuk pembelian buku sahaja. Karyaseni…