kereta sorong setiap hari. Dia pun tak buat UPSELL. “Kalau mahu beli apa saya jual, sila beli daripada ‘kaki-kaki’ saya.” Adakah dia sebabkan Harga Udang dimonopoli seluruh tempat berniaga? 3)…

…Jana duit dengan Cashback? Apa benda tu? Cashback? Duit? Siapa je yang taknak, kan? Tawaran Cashback ni banyak ditawarkan di platform beli belah atas talian untuk menarik minat pengguna….

…turun di peranti pintar (smart devices). Nak pilih broker pun macam beli barang juga, pilihlah yang anda berkenan dan sesuai dengan kemampuan dan yang paling memuaskan hati anda sebagai seorang…

…banyak manfaat untuk golongan belia! Pinjaman rumah sahaja ke? Pinjaman lain? Apapun, perlu diingat, polisi kerajaan ini tujuannya adalah untuk pembelian rumah saja,pinjaman lain seperti pinjaman kereta tidak boleh. Jadi,…