Tak Habis Nak Kecam Aku, “Bukan Buat Dosa Pun!” – Aliff Syukri

Posted on

Tak Habis Nak Kecam Aku, “Bukan Buat Dosa Pun!”. biasa la Datuk.. you are public figure. Kemana you pergi netizen mesti ambil tahu.

Isteri Aliff Syukri Jelas Sebab Sebenar Makan Tepi Jalan…

Baru baru ini, selain kisah Aliff Aziz, kisah jutawan kosmetik Aliff Syukri dalam masa yang sama turut menjadi perhatian gara gara makan bekalan di tepi jalan ketika berada di Switzerland. Malah perkara tersebut turut mendapat teguran daripada chef selebriti, Chef Wan.

Caption Isteri Datuk Aliff Syukri

Turut terkena tempias perkara tersebut pastinya isteri Aliff Syukri sendiri iaitu Shahida. Dalam muatnaik gambar di Instagram, Shahida meluahkan perasaannya selain turut menjelaskan apa yang sebenarnya dilalui mereka di sana sehingga membuatkan mereka memilih untuk makan di tepi jalan.

“So apa masalah korang yang tak berhenti nak mengeji. Untuk pengetahuan korange kat situ tak ada org lalu pun waktu kita org makan jadi nak malu sebab apa. Saya lagi malu kalau mengutuk orang tanpa tahu hal sebenar”

“Malas nak fikir nak puaskan hati korang semua. Esok-esok yang ada anak tu tau lah nanti jangan pandai mengeji jer. Akhir kata, semoga kita semua termasuk saya sendiri dijauhkan dari bersifat mengeji atau mengata,” tulisnya di laman sosial tersebut.

Apa pun, setiap individu mempunyai pandangan berbeza. Apa yang penting, semuanya dalam keadaan baik baik belaka.

isu makan tepi jalan pun nak kecoh…bukan buat dosa atau makan makanan x halal…mmg ada restoran halal..tapi tau tak masa tu kita org dr mana nak kemana? …perjalanan satu tempat ke satu tempat ambik masa 3-4 jam…kami berpindah hotel selalu sbb kita menyusuri tempat2 cantik seluruh negara tu…mmg saya masak sendiri sbb anak saya suka makan nasi… . so apa masalah korang yg x berhenti nak mengeji…utk pengetahuan korang kat situ x ada org lalu pun waktu kita org makan jadi nak malu sbb apa…saya lagi malu kalau mengutuk org tanpa tahu hal sebenar….. . Malas nak fikir nak puaskan hati korang semua….Esok2 yg ada anak tu tau lah nanti jgn pandai mengeji jer…akhir kata semoga kita semua termasuk saya sendiri dijauhkan dari bersifat mengeji atau mengata….🤗🤗

A post shared by Nur Shahida Mohd Rashid (@shahidadherbs) on

Sumber:Instagram

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.